« Journée des langues Autochtones » ce 26 novembre…

Mardi 26 de novembre s’est déroulé la « Journée des Langues Autochtones », prévue dans le programme « 2019: Année Internationale des Langues Autochtones » de l’Unesco, à l’Université de Perpignan, Upvd.

Le premier événement de la journée a été la pièce de théâtre de la Cie Loco, de Perpignan.

L’Aplec (Associació per a l’ensenyament del català) a permis que les enfants des classes de CE2 et CM1 de l’Escola Arrels, école immersive publique de Perpignan, et leur professeur des écoles Julie Castany, ont pu profiter de la représentation.

El dimarts 26 de novembre s’ha celebrat la “Jornada de Llengües Autòctones”, previst en el programa “2019: Any Internacional de Llengües Autòctones” de la UNESCO, a la Universitat de Perpinyà, Upvd.

El primer esdeveniment de la jornada ha estat la peça teatral “El llop que volia canviar de color” de la Companyia Loco, de Perpinyà.

L’Aplec ha mediat per fer possible que els infants de les classes de CE2 i CM1 de l’Escola Arrels, escola immersiva pública de Perpinyà, i llur mestre, la Julie Castany, hagin pogut gaudir com a públic de la representació teatral.

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur comment les données de vos commentaires sont utilisées.